Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala heti rendszerességgel megtartott ügysegédi ügyfélfogadása 2016. május 10. napjától változik.
A Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal illetékességi területéhez tartozó Csákvár, Bodmér, Gánt és Vértesboglár településeken az ügyfélfogadás az alábbiak:
CSÁKVÁR__________________________________________________
Ügyfélfogadás helye: Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal, 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.
Ügyfélfogadás ideje: Kedd: 8.00 – 9.30
Csütörtök: 8.00 – 12.00
BODMÉR___________________________________________________
Ügyfélfogadás helye: Bodmér Község Önkormányzata, 8080 Bodmér, Vasvári Pál út 58.
Ügyfélfogadás ideje: Kedd: 11.00 – 12.00
GÁNT______________________________________________________
Ügyfélfogadás helye: Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal kirendeltsége, 8082 Gánt, Hegyalja u. 25.
Ügyfélfogadás ideje: Csütörtök: 13.00 – 15.00
VÉRTESBOGLÁR____________________________________________
Ügyfélfogadás helye: Művelődési Ház, 8085 Vértesboglár, Alkotmány u. 7.
Ügyfélfogadás ideje: Kedd: 13.30 – 14.30
Ügyintéző: Bagoly Lajosné (mindegyik településen)
Elérhetőségei:
Telefon: Csákvár: 22/582-310/16 mellék
Bodmér: 22/354-095
Gánt: 22/375-116
Vértesboglár: 22/582-088
E-mail címe: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A települési ügysegéd feladatai
A járási hivatal szervezetébe tartozó települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyén segít a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyek intézésében, közreműködik az eljárás megindításában, és szükség esetén az eljárásban is.
A települési ügysegéd a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyekben tájékoztatást ad az ügyfeleknek, a szükséges nyomtatványokat biztosítja, és segítséget nyújt a kitöltésükben, valamint továbbítja a hatáskörrel rendelkező szervhez.
A települési ügysegéd feladatai közé tartozik különösen:
- Lakcímváltozással kapcsolatos kérelem átvétele és továbbítása
- Lakcímnyilvántartásból adatszolgáltatásra irányuló kérelem átvétele és továbbítása.
- Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyei
- Szociális és gyámügyekben kérelem átvétele és továbbítása, különösen:
• aktív korúak ellátás jogosultságának megállapítása kérelem
• egészségügyi szolgáltatás igénybe vételére irányuló kérelem
• ápolási díj megállapítási iránti kérelem
• közgyógyellátással kapcsolatos kérelem.
- Egyéb, a törzshivatal hatáskörébe tartozó kérelmek, illetve mellékletei átvétele és továbbítása
- Az eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok megtételéről tájékoztatás (pl. értesítés az eljárás megindításáról, jogorvoslati jogról való lemondás lehetősége, jogerőre emelkedésről értesítés kérése, stb.),
- Helyszíni szemlék előkészítése – pl. időpont egyeztetés az érintettekkel, a helyszíni szemlét elrendelő hatóság útmutatása szerint, esetenként helyszíni szemlén való részvétel.
- Egyéb hatósági ügyekben közreműködés, a hatóság erre irányuló kérelme esetén.
- Földhasználati bejelentéssel kapcsolatos kérelem kitöltésében közreműködés.
- Fentieken kívül a Fejér Megyei Kormányhivatalban igényelhető ellátások (pl.: családtámogatás) kérelem ügyében közreműködés.
A cél, hogy a településeken tartott ügyfélfogadás során a települési ügysegéd segítségségével valamennyi állampolgár számára biztosított legyen a gyors és hatékony ügyintézés.
Bicske, 2016. május 4.
Szabó Gábor
járási hivatalvezető
Fogászati szakrendelés: dr. Zöld Éva, Csákvár, Szabadság tér 5. Rendelési idő: hétfő, szerda 14.00-20.00, kedd, péntek 08.00-14.00