Tisztelt Önkormányzat!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az NHKV Zrt 2022. januárban megküldte a hulladékgazdálkodási
közszolgáltatási szerződést igazoló matricát a lakossági és közületi partnerek számára. Az
NHKV Zrt egyben kérte, az érvényesítő matricák hulladéktároló edényzetre való
felhelyezését.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az érvényesítő matricával nem rendelkező hulladéktároló
edényzetek 2022.05.02-től nem kerülnek ürítésre.
Az érvényesítő matricával, vagy érvényes hulladékszállítási szerződéssel nem rendelkező
ingatlanhasználók részére az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésre (az
ügyfélszolgálatokon a személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalás után lehetséges)
Tatabánya, Erdész utca E.- Call center: 34/801-040
e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hétfő 7-19 óra között
Kedd 8-14 óra között
Szerda 9-17 óra között
Csütörtök 10-17 óra között
Péntek 8-12 óra között
Kérjük, amennyiben lehetséges, akkor szíveskedjenek megjeleníteni, illetve elérhetővé tenni a
fenti információkat az ingatlanhasználók számára. Társaságunk a leírtakat szintén megjeleníti
saját honlapján.
Együtt- és közreműködésüket ezúton is köszönjük!
Uhrin Tamás
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft
Ügyvezető
Fogászati szakrendelés: dr. Zöld Éva, Csákvár, Szabadság tér 5. Rendelési idő: hétfő, szerda 14.00-20.00, kedd, péntek 08.00-14.00